جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۱۴:۰۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خبر داد:
توسعه زیرساخت‌های بندرگاه ابوموسی

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بنادر و دریانوردی طرح توسعه زیرساخت را در بندرگاه جزیره ابوموسی را با جدیت دنبال می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به برگزاری نشست مشترک بین مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با فرماندار شهرستان ابوموسی، گفت: مالکیت حدود ۸ هکتار از اراضی پسکرانه بندرگاه ابوموسی به سازمان بنادر در دست انجام است. وی افزود: برای ورود جدی تر سازمان بنادر به روند توسعه دریایی جنوبی ترین مرز آبی ایران ابوموسی، چندین پروژه برای توسعه زیرساخت‌ها و روبناها در دستور کار قرار گرفته  است که از جمله آنها احداث ساختمان‌های اداری، مرجع دریایی، مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی و حصارکشی اراضی پسکرانه این بندرگاه است.

به گفته عفیفی پور، تعمیرات اساسی زیرساخت‌های بندری ابوموسی با ایجاد و توسعه شبکه‌های برق و آبرسانی به شناورها در حال انجام است. از مهرماه سال جاری پروژه لایروبی حوضچه بندر ابوموسی با افزایش عمق به ۸ متر برای جذب شناورهای بزرگتر کلید می‌خورد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تصریح کرد: اقدامات لازم برای انتقال دو فروند رمپ و اسکله فلزی شناور بندرگاه ابوموسی به تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی و انجام تعمیرات اساسی آنها در دستور کار است. عفیفی پور خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ها، شاهد توسعه بندرگاه جزیره ابوموسی، ارتقای ایمنی ترددهای دریایی، فراهم شدن امکان جذب شناور‌های بزرگتر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم این شهرستان خواهیم بود. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: سازمان بنادر آمادگی دارد از محل منابع داخلی خود، در زمینه تامین شناورهای استاندارد برای گشت‌های تفریحی دریایی با اعطای تسهیلات به متقاضیان از فعالان بخش خصوصی در بندرگاه جزیره ابوموسی حمایت کند.



  کد خبر : 5717
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :